מכון פיזיותרפיה – חיפה

תרגילי עמידה, שיווי משקל והליכה טיפולית בעזרת מקבילים
תרגילי עמידה, שיווי משקל והליכה טיפולית בעזרת מקבילים

ברשת בן יהודה יש מערך פיזיותרפיסטים המנוהל ע”י מר חאיק עטאללה, בעל תואר ראשון בפיזיותרפיה והכשרה מקצועית נרחבת עם התמחות “על בסיסית” בגריאטריה, ניסיון מעל 15 שנה, בעל ידע וניסיון רב. צוות הפיזיותרפיה מונה פיזיותרפיסטים מקצועיים, מוסמכים ומומחים בתחום הגריאטריה.

צוות הפיזיותרפיסטים מטפלים בדיירי הבית בשני המכונים החדישים הכוללים מכשור מתקדם ומגוון. בבית הורים “בן יהודה” חיפה יש כל הציוד הנדרש לדיירים ברמות תפקודיות שונות, ממקלות הליכה, דרך הליכונים, כיסאות ומיטות סיעודיות עד לכיסאות גריאטריות.

מתקבלים לבית הורים “בן יהודה” חיפה דיירים  עם מוגבלויות פיזיות ותפקודיות שונות, לאחר בדיקה והערכה של פיזיותרפיסט נבנה לכל מטופל תוכנית עבודה פרטנית עם מטרות טיפוליות מותאמות ולאחר טיפולים אינטנסיביים בפיזיותרפיה רואים שיפור משמעותי בחלק ניכר מאותם חולים.

בית הורים ”בן יהודה” חיפה דוגל בשקיפות מלאה ומאמין בשיתוף פעולה, מכך שהמשפחות מוזמנות לא רק לחוות טיפול לדוגמה במכון הפיזיותרפיה ולקבל כל המידע הרלוונטי על יקיריהם, אלא גם להשתתף בישיבות ולהביע את דעתם.

הדיירים זוכים לטיפול פרטני ונמצאים במעקב צמוד של צוות הפיזיותרפיה. גם לאחר שהות בבית חולים או שינוי במצב התפקודי אצל דייר נערכת בדיקה והתוכנית הטיפולית הפרטנית משתנה לפי הצורך.

הזינו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם