אופן הקבלה לבית הורים בן יהודה

הצוות המטפל ברשת בן יהודה מורכב משבעה מקצועות אשר אחראיים על הטיפול בדיירים מזוויות מקצועיות שונות:

רפואה

בבית האבות רופאים מבוקר עד ערב אשר עורכים כוננויות בלילות ובסופי שבוע.

כמו כן בבית האבות ייעוץ גריאטרי ופסיכיאטרי אשר תפקידו לייעץ לרופאי הבית.

סיעוד

הצוות הסיעודי ברשת בן יהודה מעניק טיפול מקצועי ומעקב 7 / 24. הצוות הסיעודי היינו מוביל בתחום הגריאטריה, ברמת מקצועית מהגבוהות בארץ ושואף כל יום למצוינות.

ההתמקצעות בתחומים רבים ( זיהומים, טיפול פצעים, טיפול תומך ועוד) מספק לצוות סיעודי כלים להעניק טיפול ההולם לאוכלוסיית דיירנו. בשיתוף פעולה עם הצוות הרב מקצועי מרכבים תכניות טיפול אישיים לכל מטופל.

הצוות הסיעודי שואף לעבוד באמינות ובטיחות תוך לקיחת אחריות אישית, מקצועית, יוזמה, תגובה מהירה ומרץ, וכל זה ליד הרבה אהבה, אכפתיות, אמפתיה ויחס חם במטרה להוות משפחה אוהבת ותומכת לכל דיירנו.

עבודה סוציאלית

השרות הסוציאלי של רשת בן יהודה מהווה חלק בלתי נפרד מהצוות הבכיר בבתי הרשת ומהצוות הרב מקצועי.

העובדים הסוציאליים אחראיים בראש ובראשונה על רווחת הדיירים והם מהווים את הכתובת עבורם. לא פחות חשוב מכך – השרות הסוציאלי אחראי על ריכוז הקשר עם משפחות הדיירים.

העובדים הסוציאליים מקיימים קשרי חוץ עם הקהילה ואחראיים על הפעלת מערך מתנדבים בבתי האבות של רשת בן יהודה.

כמו כן מתקיימות פרויקטים שונים ועבודות משותפות עם חברי הצוות הרב מקצועי למען שיפור איכות חייהם של הדיירים.אצל העובדים הסוציאליים ברשת בן יהודה תמיד ניתן למצוא אוזן קשבת לכל שאלה ולכל בעיה.

פיזיותרפיה

צוות הפיזיותרפיה מונה פיזיותרפיסטים מקצועיים ,מוסמכים ומומחים בתחום הגריאטריה. צוות הפיזיותרפיסטים מטפלים בדיירי הבתים במכונים חדישים הכוללים מכשור מתקדם ומגוון.

לרשת “בן יהודה” יש כל הציוד הנדרש לדיירים ברמות תפקודיות שונות, ממקלות הליכה, דרך הליכונים, כיסאות ומיטות סיעודיות עד לכיסאות גריאטריות. בבית האבות מכון פיזיותרפיה מודרני אשר בו מקבלים הדיירים את טיפולי הפיזיותרפיה.

הצוות במקום אחראי על גיבוש תוכנית טיפול אישית לכל דייר. משפחות הדיירים מוזמנות לבוא ולראות טיפול לדוגמה וכמו כן להתעדכן באופן שוטף על התקדמות הטיפול בדייר.

ריפוי בעיסוק

דיירי הבית מקבלים טיפולים פרטניים וקבוצתיים ע”י מרפאה בעיסוק הבונה תוכניות טיפול שנועדו לשמר את הרמה הקוגנטיביות ואת היכולת לבצע פעולות יומיומיות אצל הדיירים.

עובדות התעסוקה מעבירות לדיירים פעילויות מגוונות בבקרים ובשעות אחר הצהריים. כל דייר מקבל את הפעילות המתאימה לרצונותיו ויכולתיו.

תזונה

במקום צוות דיאטניות האחריות על מערך המזון והתזונה במטרה לספק לדיירים תפריט מאוזן, טעים ומגוון המתבסס על הנחיות משרד הבריאות.

הדיאטניות אחראיות על מעקב אחרי כל דייר תוך התייחסות למצבו התזונתי, יכולת האכילה, הגבלות רפואיות, הרגלי אכילה והעדפותיו.

צוות הדיאטניות הינו חלק מצוות רב מקצועי ועובד בשיתוף פעולה עם כלל מקצועות הבריאות בבית האבות.  צוות הדיאטניות אחראי על שימוש בהעשרות מגוונות, מזון רפואי והזנות מיוחדות, בנוסף להדרכות מקצועיות לצוותים, דיירי הבית ומשפחות.

הזינו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם