מחלקות סיעודיות

נגן וידאו

שמות המחלקות בבן יהודה קריית ביאליק הם כשמותיהם של הרים ברחבי הארץ: מירון מישר, תבור, ארבל , גלבוע וכרמל. שמות אלה נבחרו על ידי צוות העובדים בבית האבות ומסמלים את השאיפה למתן שרות אנושי ומסור לדיירים.

בכל מחלקה ניתן למצוא חדרים מרווחים ומפוארים אשר לכל אחד מהם צמודה יחידה הכוללת חדר שירותים ומקלחת. לכל דייר יחידה משלו הכוללת מיטה סיעודית , שידה וארון בגדים. בין שתי יחידות הדיירים ישנם פרגודים שנועדו לשמירת פרטיות הדיירים כמו כן, בתוך כל חדר יש כיור לשטיפת ידיים לפי דרישת משרד הבריאות.

במרכז המחלקה חדר אוכל גדול ומפואר כמו כן יש אזור של פעילות התעסוקה וחוגי אחר הצהריים. בכל מחלקה סיעודית ישנה מרפאה אשר משמשת את הצוות הרפואי והסיעודי בעבודתו.

מחלקות סיעודיות – מירון, מישר, תבור וכרמל

בכל מחלקה ניתן למצוא חדרים מרווחים ומפוארים אשר לכל אחד מהם צמודה יחידה הכוללת חדר שירותים ומחלקת, לכל דייר יחידה משלו הכוללת מיטה סיעודית, שידה וארון בגדים. בין שתי יחידות הדיירים ישנם פרגודים שנועדו לשמירת פרטיות הדיירים. כמו כן, בתוך כל חדר ישנו כיור לשטיפת ידיים לפי דרישת משרד הבריאות.

במרכז המחלקה חדר אוכל גדול ומפואר ובצמוד אליו מרפסת לכל אורך המחלקה. כמו כן ישנו אזור פעילות לתעסוקה וחוגי אחר הצהריים. בכל מחלקה סיעודית ישנה מרפאה אשר משמשת את הצוות הרפואי והסיעודי בעבודתו.

מחלקת מירון

מחלקת מישר

מחלקת תבור

מחלקת כרמל

הזינו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם